duminică, 31 mai 2009

Lantisor si Varice!

Si...cum imi este "stilul " de a critica sa revenim deci, la o alta critica caracteristica.

Imi place aglomeratia, imi place lumea pestrita, acesta inspirandu-ma sa disting binele de rau.

Si cum stateam in aglomeratie, asteptandu-mi metroul sa ma duca in ale mele "chestiuni" personale, intrezaream lumea care urca si cobora grabita, pasiva, galagioasa etc etc.

Admiram pustioace de liceu / facultate unele adorabile si remarcabile de-a dreptul, placute la primul zarit, mirosind a levantica, imbracate ca pentru varsta lor, unele mai sport dar sublime , altele mai cochete dar nu extravagante si cate si mai cate ...de-mi venea sa fac pact cu .....nu stiu cine...sa mai fiu si eu de varsta lor.

Si ca sa vezi ...dintr-o data schimbandu-mi privirea ma oripileaza intr-o secunda cineva; o femeie de varsta mea sau mai matura (nu sunt genul care sa aprecieze varsta), imbracata toata in galben pai de sus pana jos, cu niste pantofi de lac galbeni zgariati de mersu-i sleampat (un adevarat festin cu lacul asta si cu moda asta tampit inteleasa la noi), cu dresuri maroniu inchis ca de r...t, si cu o tinichea peste dresuri reprezentand o bratarica de picior cu multe zorzonele faurita dintr-un aliaj ce seamana mai mult cu ...exact! tinicheaua.

Si cum sa va spun ....iti atasezi acea bratarica la un picior lung, subtire, epilat, bronzat si fara VARICE! Pentru ca acea femeie scotea mai mult in evienta varicea decat bratarica.

Pacat de unele femei ...ele singure se "uratesc" zau asa.....mi-a fost mila de ea, de gusturile pe care le detine iar mie mi-a dat un exemplu de luat in seama ...ori ma duc si -mi rezolv problema cu varicea mea (de data asta) ori nu "agat" un lantisor la piciorus.

Fiti originale, excentrice daca vreti , dar sa va prinda si sa nu deveniti ridicole!!!

3 comentarii:

  1. in ce statie era ? ca am impresia ca nu a fost o eroare la ea. imi suna cunoscuta... am mai vazut-o si eu cred.

    RăspundețiȘtergere
  2. da... clar e aia :) .
    e stilul ei de a se imbraca asa.

    RăspundețiȘtergere