luni, 5 octombrie 2009

Sunt cu mai putin femeie,decat alte femei, oare??

Mi s-a reprosat (nu de multe ori) faptul ca nu as fi indeajuns de "femeie".
Chiar daca stiintific vorbind, intrunesc toate"calitatile" ce definesc femeia (adica, as avea toate cele ce decurg din calitatea de a fi femeie) tot o urma de indoiala las asupra interlocutorilor mei.
Sunt de mentionat aici ca si argumente ce ma "scot" din sfera sexului frumos, urmatoarele:
- prefer de vizionat numai filmele thriller, politiste, mitologice, din vremea holocaustului, s.f.-urile uneori in detrimentul filmelor de dragoste, comedii la care cu greu ridic coltul gurii si acele filme ireale cu intamplari rupte din rai si unde viata este atat de roz incat imi face gura punga;
- deasemenea vizionez in fiecare seara (aproape), cu regularitate sportul numit "Wrestling", unde favoritii mei nu sunt nimeni altii decat Degeneration x; John Cena; Baptista si legendarul The Rock, iar in general imi place sa privesc atletii indiferent in ce sporturi performeaza;
- imi place sa citesc mai mult informatii cu privire la nutritie, medicina, filosofie, pictori in detrimentul "cum ne machiam azi", "cum ne imbracam", "ce spun zodiile", "noua colectie primavara-toamana", chiar si la poezie ma intriga mai mult Bacovia decat "dulceagul" de Blaga;
- imi place sa "trag" la sala avand modele barbatii ( acestia avand mai multa ambitie decat unele fete);
Daca toate acestea enumerate mai sus, iti scad feminitatea atunci da! sunt mai mult "barbata"!
Ca si argumente "pro" ce ar trebui sa ma includa in sfera "sexului frumos, sensibil" m-am gandit de doua ori daca as avea ceva si am gasit numai:
- imi plac copii rezulta am inca instinctul de "mama";
- imi place sa ma rasfat uneori (dar aici exista incertitudine, toti ne rasfatam);
- am grija la tinuta mea;
- port si tocuri uneori si daca ma chinui mult, uneori imi iese si un privit pe sub gene foarte fatal.
Iar daca cele insirate mai sus tot nu-mi dau credibilitate de a ma "numi" femeie, atunci mie imi pare rau , insa in viata asta raman femeie.

2 comentarii:

  1. Trust me... esti femeie.. si inca una apetisanta , poate prea apetisanta uneori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie musai sa stii ca, la acest comentariu m-am inrosit.
    Nu pot spune decat un Multumesc cu "M" mare si ma bucur ca aceste lucruri care imi plac, nu-ti intuneca parerea obiectiva despre o persoana(femeie).
    Poop...

    RăspundețiȘtergere