joi, 8 octombrie 2009

ISUS!




Mi-am promis ca ori de cate ori, ma voi duce intr-o tara straina imi voi lua un suvenir, insa nu magneti sau chestii gen, mai degraba pentru a-mi intregii colectia de icoane, de una in plus aveam nevoie.
De fapt tanjeam sa gasesc o icoana draga sufletului meu, iar pentru asta am cautat zile in sir prin Corfu, pana cand am ajuns sa vizitez Corfu Town .
Despre Corfu Town am multe sa va spun, insa voi face un subiect distinct, ceea ce vreau eu sa relev aici in acesta postare, este faptul ca dupa multe cautari de tot felul de icoane care mai de care mai aurite, mai lucioase, mai originale, am gasit una SPECIALA, chiar foarte speciala.
Culmea este ca, era ascunsa, undeva in spate de tot , primand bineinteles acele icoane in care Isus, este bicuit, batranicios, oropsit, plans si alte asemenea imagini(bineinteles ca El a indurat multe, insa vreau alt aer ....un aer special ochilor mei, nimeni nu uita ce a patimit insa a facut-o din dragoste pentru noi).
Reactia mea la vederea acestei icoane a fost una similara cu cea a unui copil mic cand vede jucaria lui preferata si o toaca pe mama sa ca o vrea neaparat.
Este pictata pe ceramica, este concava iar aici Isus are deasupra capului Sau raze de soare.
Nu numai ca am luat-o, insa am tinut totodata sa complimentez si artistul pentru lucrarea sa minunata (eu una l-as fi luat si acasa, sa-mi mai faca una doua ca acestea....glumesc).
Nu stiu cum a iesit in fotografii,insa vreau sa vedeti despre ce tot indrug. Vizionare placuta.
Noapte buna Bucuresti, Romania,Grecia (care curand te am descoperit ) si alte tari daca voi apuca deasemenea sa le descopar.

2 comentarii:

  1. Nu trebuia sa folosesti blitzul .... in rest intr-adevar e superba . Nu cred eu in icoane insa aceasta este o alta imagine fata de clasicele icoane cu Iisus ...
    Sa te bucuri de ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intradevar nu ma prea pricep la a face fotografii, insa este splendida, m-a lasat fara grai.
    Multumesc Adi si eu vreau sa ma bucur cat mai mult de ea.
    Te sarut.....

    RăspundețiȘtergere