marți, 7 aprilie 2009

AJUTOR....STRIGA FEMEIA SUPERBA, SA MA SCAPE CINEVA DE ACEST BARBAT CU ARMURA SA STRALUCITOARE!

Desi nu as comenta.....ce sa fac! uneori nu ma pot abtine.

Si pentru ca Dumnezeu a vrut sa fiu femeie, am "navigat" mai zilele trecute prin intermediul internetului nostru drag si de mare ajutor (eu, cu GOOGLE ma descurc excelent, deja mi-a devenit prietenul meu virtual de multa vreme, daca ar face si dragoste nici ca mi-ar mai trebui ceva) la cateva pagini destinate numai doamnelor/domnisoarelor, dar nu tuturor, no away, ci acelora care sunt frumoase, inteligente, senzuale, mirifice, radioase, cu chipul de portelan caci daca le vezi in realitate te uiti mai degraba la soare, cat despre noi celalalte doamne/donsoare comune, ordinare, cu chip de lut (glumesc) nici ca mai era loc.

Printre sfaturile de machiaj ( atentie la ce fon de ten folosesti, ca poate ploua afara si-ti faci fata praf iar apoi nu te mai plac trecatorii...mda...ce sa-ti spun), sfaturile de moda ( no comment!), sfaturile de "agatat" barbati, observ postat in josul paginii un mesaj cu strigat de "Ajutor".

Si cum sunt grabita sa sar in ajutor, citesc repede sa vad si eu(Bula) cu ce pot fii de folos...nu-i asa?.

A cazut cerul pe mine si alta nu. O domnisoara se vaicarea toata cum ca intalneste multi barbati -si aici vine partea frumoasa a esentei - stati sa vedeti ce barbati - stilati, rafinati, educati, intelectuali, frumosi ca ploaia de primavara, bine dezvoltati fizic si plus cu un cont baban in banca de poate sa -ti cumpere toata insula Caraibe.

Domnisoara la fel o femeie educata, rafinata, stilata, frumoasa de pica si chiar aromatizata zi de zi cu Chanel N5 (glumesc).

Vaicareala acesteia consta in urmatoarea situatie si anume- ea este de acord sa ii intalneasca pe acesti barbati (cavaleri ), faceau dragoste din prima seara insa la atat vroia don'soara sa se rezume.Nimic complicat pana aici, insa acesti "cavaleri" nu acceptau si pace. Ba s-o ia la ei acasa si s-o faca imparateasa peste a lor lume, ba ca o cicaleau toata ziua cu tarrrrul de la telefon, ba ca una, ba ca alta...ce sa mai, vroia sa gasesca solutia ideala de-ai face sa inteleaga ca au fost niste biete marionete in procurarea "orgasmului femeiesc". Si chiar ne ruga s-o credem ca, ce spune ea nu sunt aberatii.

Hmmm.......(as fii vrut sa-i spun in fata "ZAT! mai pisi...), pai cum asa? Iaca frate, ce gaseste gagicuta, ce cautam noi toata viata (unele), cavaleri stralucitori si cizelati bre' si educati ba mai mult frate...inteligenti cu bani si stil..pfu' e tare frate!

Pai imi venea, zau, sa o contactez si sa-i cer un numar de telefon al unuia dintre muuultii cavaleri, asa eram si eu scutita de "norocul"meu, care ma propulseaza sa gasesc numai misogini, mitocani, toparlani si mai ales inteligenti de pica toti.

Pai n-o sa ajung eu cu tot machiajul nici macar cu tot tusul din dotare, ruj, luciu, pudra, caci de chanel ( aici stai ca detin si eu cateva ...sac te-am luat) nu mai vorbesc, sa cunosc un tip si care CULMEA SA VREA SA STEA CU MINE NU O NOAPTE CI PE TERMEN LUNG, PAI EU AS STA O VIATA DACA L-AS GASI!!!!!!!!!!!!PAROL!

Pai si ce fel de barbati ar dori don'soara, sa gaseasca?????? Nici nu-mi bat capu'...brrrr.

Ei da! cam astea sunt pe site-urile de ladys. Modele de referinta nu gluma!

P.S. Fetelor cu noi cum ramane? oricum daca gasesc un cavaler descris mai sus, il iau eu si-l duc acasa mamamii, sigur o sa-l placa.

Si la sugestia unui amic am sa va spun "Noapte buna Romania, oriunde te-ai afla"!.


2 comentarii:

  1. :) , eu sigur o sa am emotii daca ma duci acasa la mami tau .

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa razi! Maman a mea este cu muuuuult mai "blanda" decat plodul ei.
    Daca ii aduci o floare si ii spui sarut -mana e a ta!
    so.....era doar un pont pentru toate mamicile de fete.

    RăspundețiȘtergere