luni, 6 aprilie 2009

"PISICOASELE" vs. FEMEILE "PUTERNICE"!!!

Niciodata nu mi-au placut pisicile ( animale), de aceea am un catelus ( daca nu esti dispus sa stai pe acasa 24 h din 24 h -nu te baga-!).
Stiintific, definitia pisicii (extras din DEX) suna cam asa:" 1. Mamifer domestic carnivor din familia felinelor, cu corpul suplu, acoperit cu blană deasă şi moale de diferite culori, cu capul rotund, cu botul foarte scurt, cu maxilarele puternice şi cu ghearele retractile şi ascuţite";
si de ce nu " A umbla cu pisica-n traistă "= a căuta să înşeli, să păcăleşti pe cineva;
chiar si " A avea ochi de pisică" = a) a avea privire ageră; b) a fi viclean.
BUN! cine a afirmat cum ca unii oameni seamana cu ce "lighioane " au pe acasa/curte etc, a cam nimerit-o.
Sa ne lamurim acum asupra unui aspect, de multe ori auziti replica de genul "- Ce pisicoasa este fata asta!!!".
O fata pisicoasa: abia merge (da impresia ca se impiedica-uneori-), abia vorbeste, se alinta mult, nu-i convine mai nimic, abia ca te remarca (daca are interes o face, dont worry), este mai tot timpul neajutorata ( mai mereu cere ajutorul cuiva, fiind indeajuns sa te priveasca), are gesturi calme, line, domolite ( ceea ce este foarte feminin-atat de feminin cat eu nu am sa ajung vreodata sa le am), are privirea senina, ce sa mai parca este un "fluturas".

Stiintific "puternic" suna cam asa: "Care are o mare putere fizică; tare, voinic, viguros";
" (Despre voce, sunete) Tare, intens";
"Înzestrat cu o mare forţă ,capabil de acţiuni de mare amploare" iar despre sentimente, numai de bine i-a cititi " Adânc, profund, pătrunzător".


O fata puternica: cu mersul sigur pe aceasta, vorbeste cu claritate, cu tarie, isi sustine parerea privind in ochii interlocutorului, ( abia nefiind nevoie sa se repete), nu pleaca capul , este la obiect dar cu tact ( cam stie ce ar vrea), daca nu-i convine ceva negociaza, nu are nevoie NEAPARAT de cineva sa-i sustina ajutorul, gesturile ii pot fi ferme dar nu neaparat lipsite de finete...si lista ar putea continua.
Reactia barbatilor pentru femeia pisicoasa: sar care mai de care s-o ajute, sa-i aline "suferinta" inchistata pe acel chip "angelic", s-o protejeze de eu stiu ce?...intr-un cuvant sunt precum vulturii, gata sa-i jure "eternitate".
Reactia barbatilor pentru femeia puternica: hmmm.....pai sa vedem....se uita cu coada ochiului sa nu care cumva sa-i surprinda privirea toata , se intreaba " as avea vreo sansa????", " oare cum e "asta" in acele momente???? cred ca este fiara!!!, oare face si aia????, ce "harfe are si asta de merge asa!!", "mama, dar ce-as f....o un pic (uneori , iti soptesc pe la ureche cand trec pe langa tine ), "asta este fara mila, frate!!!" , " lasa frate, ca asta duuuuuuuuceeeee nu o plange tu"etc.
Realitatea: - am intalnit femei pisicoase, nu spun dragutele foc!!!!, dar pe cat de dragute pe atat aveau si ghiarele iar pentru o parte din ele -barbatii- erau doar un mijloc, scop, ceva banuti si plimbari de weekend, fade, insipide, lipsite de personalitate si foarte ASCUNSE,PREFACUTE.
- am intalnit femei puternice, dragute (poate) dar care le citeai acea "sclipire,intelepciune" pe chip, uneori aceste persoane mi-au servit drept model atat pe strada ( de la mersul lor) pana la contactul cu ele, foarte corecte/ cinstite cu ele si cu tine, nu am auzit niciodata vreo vaicareala din gurita acesteia (ele acasa, in intimitate isi ling ranile).
Alegerea: Bineinteles ca avem gusturi/optiuni/deschideri diferite, atat noi femeile cat si barbatii nostrii de pretutindeni -nu contest- dar daca as prezuma ca as fi barbat ....ei bine mi-as alege o femeie care stie ce vrea, imi spune ce nu-i convine in fata, fara a "ne" supara si asa viata ar fi mai lamurita, senina si predominanta cu incercarile de a ma "mula" dupa o astfel de femeie...pana la urma!!!!! (vezi femeia puternica) ...si cred ca as prinde drag imediat de ea.
p.s. si ...am auzit eu de undeva ca aceste femei iubesc al d....u de pasional , so....sa le acordam o sansa!!!.
Alegerea va apartine!.

2 comentarii:

  1. Cred ca o sa cunosc si eu curand o femeie puternica :) care sperie barbatii :))

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa ti placa ...cel putin ca si experienta...
    era sa uit - SUCCES!... sunt alaturi de tine.

    RăspundețiȘtergere