duminică, 5 aprilie 2009

GALAGIE!

M-am dus sa-mi procur de-ale gurii, o activitate normala, plictisitoare dar vitala.
M-am postat in lungul sir al cozii, asteptand cumintica sa-mi vina randul "socotelilor poftelor mele".
Ajung intr-un final la "socoteala" cand ce sa vezi, o "doamna" vine langa casiera cu un scandal cutremurator si jignitor, cum ca, a fost INTENTIONAT inselata de catre aceasta. Nu i s-a dat tot restu', a profitat de ea ca cica ea e batrana etc.
In general nu ma bag in seama, stau linistita doar ca un simplu spectator, DAR uneori nu ma pot abtine si basta!
OK! toti gresim eu , tu, el, aceia, toti avem momente penibile de a gresi si o recunoastem,iar aceasta povestioara nu este tocmai originala, pentru ca la multi s-a intamplat ca "cineva" sa-ti greseasca socoteala. Dar cum o rezolvam???????? Prin tipete, urlete, irascibili, este ca si cum cine nu a gresit aruncati cu piatra - hai sa va vad - chiar este unul care da cu piatra????????? -nu cred-.
Si da! m-am bagat pentru amarata "aia" care lucreaza probabil 8/12 ore pe zi, care a avut si ea un declik, un moment prost habar nu am ce, si cum si asa nimeni nu se mai baga decat "belesc fasolea" -scuze-, deci revin m-am bagat si ...culmea mi s-a reprosat ca daca nu lucrez in acel loc sa nu ma bag!, punct.
Pai cum adica sa nu ma bag? cand rasunau urletele parca eram la ghilotina.
Pana la urma am lamurit-o ca doar cu calm, vorba buna si de ce nu respect pentru acea persoana ( chiar daca ti-a gresit socoteala), putem rezolva treaba imediat, cat ai clipi, cu scuzele de rigoare bineinteles.
Uneori ne comportam precum animalele! dar nu caini, pisici nuuuuuu ci acele animale demult "apuse", fiare mai bine zis.
Inteleg ca suntem in plina criza financiara si ca "pana la bani ti-a fost", insa hai sa vedem oare noi nu gresim cu nimic????? chiar cu nimic????????, poate atunci cand ai gresit, ai gasit totusi oameni care te -au inteles, te-au ajutat sa depasesti situatia nefatsa.
Sa nu uitam ca toti am gresit, gresim si vom gresi, fiti siguri de asta!
Hai sa fim maleabili, discreti, iertatori, cu inima mare, sa jutam la ananghie si sa "dovedim" fiarele salbatice.

4 comentarii:

  1. Ai actionat cu fler
    Si ma bucura acest fapt,
    Doar si eu am intalnit
    Fel de fel...de acest gen.
    .
    Am pus piciorul in prag
    Am oprit mare scandal,
    Dar suntem putini cei care
    Intervenim...pe cale!
    .
    Iti doresc o primavara frumoasa si linistita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc foarte frumos!
    Mda....trebuie pus uneori piciorul in prag...si crede -ma intervin ori de cate ori vad lume ipocrita, cat despre vizita ta ma flateaza si ori de cate ori doresti, esti binevenita.
    Primavara asta "hai sa ne dorim fluturasi" ...ce spui?
    te sarut...

    RăspundețiȘtergere