luni, 6 aprilie 2009

DECAPOTABILA....TATA...NU ORISICE STIFT !!!

Probabil ca deduceti din titlu unde vrea sa "bat"...nimic nou de aceea si ideea ca "nu sunt originala"....si totusi sa ne reintoarcem la preamaritul subiect, caci tre' sa comentez ceva, nu se poate.

Nu mai bine ce s-a oprit ploaia si cateva raze de soare au dat ghes sa iasa de sub norii grei si intunecati, caci ce sa vezi au iesit precum ciupercile si masinile decapotabile.

Saracutele masini sunt frumoase foc, dar cine le conduce....no comment.

So.....am fost solicitata de catre un amic, datorita meseriei mele, sa il deslusesc in anumite acte, care intradevar daca nu te pricepi, este un pic mai anevoios (as spune eu).

Pentru ca in general ajut oamenii ( p.s. si eu am fost ajutata de catre altii), i-am propus sa ne vedem intr-o locatie dupa terminarea job-ului meu sau ma rog cum doreste el, unde i-ar veni lui mai bine.
A dorit sa vina dansul sa ma "salte" de la locatia unde imi prestez eu zi de zi activitatea, bucurandu-ma in sinea mea ca va veni, pentru ca era o zi caniculara unde nici melcul nu mai avansa nici macar un milimetru.
Am coborat imediat, dupa primul apel de aducere la cunostinta ca a ajuns si dau sa-i caut masina stationara de altfel, repede sa nu care cumva sa mai primeasca si vreo amenda din cauza mea.
M-am invartit vreo cinci minute printre masinile parcate dar de amicul meu nu era in niciun chip sa-l gasesc ..... .asa ca, pun mana pe telefon si cand sa-l sun, cineva foaaarte agitat imi face semn cu mana dintr-o masina decapotabila . Sa mor pe loc!
Deh...trebuia sa urc si sa-mi inghit orice repuslie aveam eu "fitzoasa"de mine fata de acea....masinuta "bengoasa". Si am urcat!
Lumea vazuta de mine din acea masinuta :
1. poate stiti ce curent este si cum iti fac pletele cand se acelereaza;
2.oprirea la orice semafor= lumea se uita in capul tau si daca apuca sa mai scuipe si o coaja de la o samanta deja ingerata, vai de mama ta;
3.de intimitate nu se pune problema caci ea nu exista, ba chiar mai mult orice discutie avuta in acea masinuta o stiu cam toti oamenii postati ori la vreo trecere de pietoni/ la vreo statie de autobuz/ oricare oprire de acest gen;
4.din privirea trecatorilor asupra-mi am dedus urmatoarele" ia uite ba' frate ce stoarfa are si ala in masina" ha..ha...ha...-orice femeie care sta in dreapta soferului - si spun oricare dintre femei -are aceeasi eticheta-fara exceptie!.
Credeti-ma, nu stiam cum sa-mi rezolv odata amicul cu ale sale acte ca sa ajung odata mai repede acasa...parol!.
Alte asemenea specimene de ....soferi posesori de masini "decapotabile" :
-dau muzica la maxim ca sa vada lumea ce asculta ei , de parca ar interesa pe cineva...cand toata lumea are grijile ei de muzica ce ii sparge timpanele ;
- cand sunt in trafic se uita la ceilalti soferi , doar sa vada este el oare, remarcat??????;
- cand sunt blocati rauuuu in trafic se dau jos, se agita, dau un ocol masinii, mai probeaza (cu piciorul ) cauciucul valoros si daca trece vreo domnsoara' mai acatari o fluiera un pic pana este vazut de dansa, cine stie poate .....poate iese ceva...caci doar are cu ce!!
Si ca sa nu fiu ipocrita afirm ca DA! si mie mi-ar placea o decapotabila, dar probabil sa am domiciliul in alta tara, pe alte sosele.
Ma gandeam eu daca o astfel de masina...pe serpentinele ce duc la BRAN, pe un viscol puternic cu o ninsoare deasa, ar face fata cu brio ...???? Ma gandeam doar cu un creier de femeie care nu se pricepe deloc la masini, din punct de vedere al fiabilitatii/ fezabilitatii masinii cat de bine ai iesi din "incurcatura" asta??? Eu spun ca nu prea....tot mai bine ar fii un jeep! Nu-i asa dragii mei barbati?????
Era sa uit sofer de decapotabila= snob la volan, parvenit deci inca le mai canta greierii in talpi si cu asta punct.
Sfat - luati-va o masina stabila si sigura pe ea...dar fiecare dupa buget coane Fanica.... !
Si pentru ca mi place mult de tot replica am s-o copiez si la mine, dupa postarile de noapte
" Noapte buna Bucuresti, oriunde te-ai afla!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu