luni, 27 aprilie 2009

O ultima dorinta....

Demult vroiam s-o postez.
Presupun ca noi toti la un moment dat, ne gandim la propria noastra moarte. Da, ce este? Suntem datori si cu o moarte ...nu stiati?.
Ideea ce-mi vine de cateva saptamani bune, este ce anume ne dorim in ultimele minute de viata?. Parca si intuiesc ...sa fie o bucata de prajitura suculenta de la care toata viata mea m-am abtinut, sa fie oare ultima spovedanie la preotul de la biserica "de " cartier, sa fie oare un ultim act sexual cu o tipa evident ca buuuuna rau / pe care mi-am dorit-o toata viata mea, sa fie oare rezolvarea tuturor regretelor in mod pertinent sau oare cersitul iertarii tuturor persoanelor pe care le-am ranit candva si cate si mai cate.
Si pentru ca este blogul meu ...m-am gandit bine la ce anume lucruri doresc sa le fac pe ultima 100 de metrii, iar ordinea ar fi dupa cum urmeaza:
1. sa-i dovedesc mamei ca am iubit-o in felul meu ;
2. sa-i dedic o ora intrega atentia cuvenita catelusului meu ;
3. un ultim pahar de martini & o tigara "light" si pe final am lasat un cantec drag mie .....si daca mi -ar permite Dumnezeu, l-as lua sus cu mine in rai/iad (nu stiu inca judecata);
4. sa-mi dau cu parfumul meu preferat....pentru eventualitatea ca as fii prima pitipoanca de pe acolo ...glumesc;
Multe dorinte nu??? dar daca ar fi doar o singura dorinta ar fi cantecul!
P.S. de ce asemenea ganduri? probabil ca nu mi-e teama, eu fiind mai norocoasa deja, am la cine ma duce...asa ca oricand va fi, sunt sigura ca tati ma va primi cu bratele deschise si nu mi-ar mai da drumul, pentru o eternitate.
Im permit sa postez videoclipul aici ...pentru ca tare -mi drag.
Va sarut!.
Sorry ...nu am putut decat asa ......merge si asa. Vizionare placuta si traiesc cu speranta ca nu sunt singura care "traieste" acest cantec.

Un comentariu: